bukabu Kızlar selaaam ben magnezyum kullanmıyorum karnımda genelde serttir zayıf biriyim ilk günden beri sert magnezyum kullanmayan var mı kullananlar ne icin kullanıyor?
Semaykuntt bukabu a.s kullananlar bel ve bacak ağrıları için kullanılıyor 6.aydan itibaren gebelikte karin büyüdüğü için ağırlık bel ve ayaklara yüklendiği için ağırlık ağrı ve sızlama oluyor bunun için magnezyum takviyesi yapılıyor yada günde sade maden suyu içilebilir magnezyum bakımından oda zengin her doktor önerir ilaç kullanmak istemeyenler için 🙃
Didem34 bukabu valla benim cok kalca bacak kemik ağrım oldu 15 16.haftadda basladm magnezyuma. Sabah aksam iciyorm adı velbon. Kemikler icin cok iyimis sağa yattıgımda sağ kemik sola yattgmda sol kemik belirli bi saatten sonra cok agrıyor ayaga kalktıgımdada geçiyor 🤷♀️
Edizinannesii bukabu kramplar için birebir ayrıca kan ilacı yüzünden kabızlık oluşuyor günde 2 doz magnezyum alınca hem kramplara hem kabızlığa iyi geliyor.
Rojda24 Benim genel olarak bütün vitaminleri içeren bi ilaç var onu içiyorum içinde magnezyum da var tabi ayırtten de almıyorum
bukabu Benim karnım hamile kaldgmdan beri sert zayıf bi yapıdaydım sert büyüdü. Magnezyum eksikliği dedi arkadasım teyit edeyim dedim, hic kemik ağrım olmuyor ama karnım top gibi 21. Haftayaym kızlar teşekkrler❤️❤️
Attoya Magnezyum kasları rahatlatıyor, kramp ve kasılmaları engelliyor. Ben 32.haftamdayım günde 2 şase kullanıyorum, daha önce bir şase kullanıyordum. Bir kere bile kramp, ağrı, kasılma yaşamadım. Çok faydasını görüyorum.