1437- Idrar yolu enfeksiyonu cikti ama doktorum bisey yazmadi ilac olarak var mi boyle bi durum yaşayan
Mrve2424 1437- bol su iç gitsin enfeksiyonun artarsa zararli olabilir. Sanci kasılma yapar. Belki cok azdir ondan gerek duymamistir.
Didem34 1437- yazmalıydı aslnda ama bendede cıktı smdi idrar kültürü istedi sonucunu bekliyorm. Ama bol su iciyorm geçti bence hic bise hissetmiyorm cnkü. Sende bol bol su iç çişe çık
Mutlubirannee 1437- Bende de çıktı enfeksiyon, ama hiç ilaç vermedi doktor bol bol su iç dedi. Günde en az 2 litre su içiyorum ve sirkeli suyla temizle genetal bölgeni dedi. İlaç vermedi yani
1437- Tkn123 28 haftalik olduk artik gormem Mutlubirannee peki hic lekelenmeniz oldu mu bende cok az oldu nst ye girdim sancim cikmadi doktorum enfeksiyondan olabilir dedi devam eden bisey degildi birazda fazla yorulmustum o gun ondan mi acaba dedm
Tkn123 Kızlar birşey sorucam rahim ağzında küçük beyazlık yara gibi var neden olmuş olabilir başına gelen var mı bebege zararı olurmu
Mutlubirannee 1437- Hiç lekelenme olmadı ama mesela ( afedersin ) idrarımın rengine göre suyumu çoğaltıyorum. Koyuysa daha çok içiyorum gün içinde açık renkse normal zaten ona çok dikkat et. Koyuysa sürekli iç canımm