rileyss arkadaşlar merhaba 16+2 günlük hamileyim. bugün kontrolde doktor %90 kız dedi ve 1 ay sonraya detaylı ultrason randevusu verdi. cinsiyeti kesin söylemediği için emin olamadım. aranızda bebeğine kız denip daha sonra erkek olan var mı 🙂
HaticeKoyuncu rileyss 14 haftalıkken %90 erkek demişti 25 haftalık oldk değişmedi bizim ki bacaklarını ayırıp oturdugu için yanılma payı pek bırakmadı😂
didemm Benn 🙋🏻 Soyle bi sey oldu, kiza benziyo ama kesin degil demisti bana oglum oldu 👼 Seninki %90 demis dogrudur heralde 🙃
rileyss didemm yani bana da %90 kız alışveriş yapabilirsin artık dedi ama kesin demeyince içime bir kurt düştü 🤔
aycanclsr Bana 12 haftada kiza benziyo dedi 16 haftada kiz kesin dedi dun detayliya girdim kiz degismedi yani cnm☺
rileyss HaticeKoyuncu bizim de bacakları kapalıydı ama çok hareketliydi bir ara baktı o zaman soyledi kız bu %90 diye
seymen 16 haftalıkken erkek dendi ve değişmedi 😊💙 zaten nasıl bir kesinlik gördüyse kimliğini çıkarabilirsiniz dedi 😬