MerveKontakay Kızlar 1 haftadır tansiyonum 14 15 arası yükseliyor doktorum takipte gebelik zehirlenmesi gözükmüyor ama neden sürekli tansiyonum çıkıyor olabilir birde böyle durumda doğum epidural sezerya olur mu ? 32+1 haftalığım
aesma İlaç kullanıyormusunuz? Benimde 14/8 çıktı en son 10 gün takip etmemi istedi doktor 🙁 25. Haftalığım henüz :/