1234566 2 sezeryan dogum yaptım. Bana da çevrem 2.dogumlar daha kolay derlerdi. Sanırım normal dogum için geçerliymiş. Dogumdan çıktıgımda öyle bir agrım vardı ki. Doktoruma içimde birşey mi unuttunuz karnım çok agrıyor İlki böyle degildi demiştim. Doktorum da hemşireler de hepsi tekrarlayan sezeryanda iyileşme daha zor olur. Aynı yerden kesildiği için dediler. Korkutmak gibi olmasın ama kendini hazırlayıp gitmek daha iyi bence. Şimdi 3.ye hamileyim. 3.kez aynı yerden kesilecek. Araları da yakın olacak. Daha zor olacak. Kendimi buna hazırlıyorum ama korkuyorum da