Glysrcn Canım benim ilk gebeliğimde çıkmıştı. 56 dan 85 kiloya çıkmıştım. Diyette yapamadım çalışırken zor oluyordu çünkü. Neyse doğumdan sonra fossss diye söndüm 60 kg a düştüm. Lakin şu var ki gebelik şekeri çıkanlar, çok iyi diyabet adayı oluyor. Sinir, stres, büyük üzüntü ile hortluyor ki, bende malesef öyle oldu ve 35 yaşında Tip2 diyabet oldum. Birde şekerseb dolayı, ilk gebelikte erken doğum olmak zorunda kaldım 15 gün. Akciğeri gelişmemişti tam olarak, bende şeker çokken, çocuk şeker eksiği ile doğru ve mosmordu. 15 gün mecburi küvezde kaldı. Çok şükür geçti bitti. Şu an diyabet hastası olarak 2. Gebeliğim ve aksine ilaç kullanmadan devam ediyorum gebeliğime, hiç yükselmiyor ve 4. Ayımdayım halen kilo almadım. İlk gebeliğimde şekersen 4. Ayında bile mutfaktan çıkamıyordum, mutfağı yemediğime dua ediyorum🤣