tlymrt sehırden sehre degısıyor sezeryanda mecburı refekatcı alınıyor anne harekette kısıtlışık oldugu ıcın ve bazı hastaneler de devlete normal dogumda da alınıyor sezeryan en fazla bı sıkıntı olmazsa 2 gun de cıkartıyorlar hele pandemıde 1 gun de bıle cıkan oluyorü