Sedaeker Arkadaşlar 15 hafta olduk. Oğlumuz olcak inşallah ama isminne karar veremiyoruz ….önerileriniz var mı? Yada siz ne koyucaksiniz ?
6217 Sedaeker bende 31 oldum yeni bizdede o sorun daha doğrusu bende ben tama bu diyemiyorum eşim FATİH KAĞAN olsun diyor 🤷♀️Sizce uyumlu güzel mi ?
Sedooss Sedaeker merabaa bende 16 haftalık hamileyim ve erkeğe benziyor dedi bende hep kız isimlerine bakmıştım erkek ismi maalesef farklı pek yok Bera ismini bulmuştum bir tek ve sizce bu yıl erkek bebek mi kız bebek yılı mı ☺️
Sedaeker Sedooss bence erkek yılı. Bende hep kız ismi bakmıştım ama büyük ihtimalle erkek dedi doktor
Busra0046 Sedaeker maruf ❤️ ismine karar verdik canım rabbim evlatlarımızı hayırlsııyla kucağımıza aldırsın inşallah 🙏🦋