18+5 haftalık gebeyim. Dün doktor kontrolümüz vardı bebeğin sağ dudağında yarık olduğunu söyledi . Bu durumu yaşayan Doğumdan sonraki bakımı,emebildi mi,bebeğiniz ne zaman ameliyat oldu ? Bir anne olarak psikolojik travma yaşadınız mı nasıl atlattınız lütfen yardımcı olun😔 ve çok dua edin 🙏🏻