Merveakbb ahhh vallahi ağladığımı bilirim, bir de ıkınmaktan açılmam olur diye ödüm kopuyordu. Aynı senin gibi günlük 4.5 litre su içiyorum, beyaz ekmek yemem. Yeşillik yerim sıvı beslenirim ama yine de kabız oluyordum. Sabahları 1 yemek kaşığı zeytinyağı içip üstüne bol su içiyorum. Kuru kayısıdan şekersiz suyla hoşaf yaptım sabahları yine aç karna iki üç tane yiyip biraz da suyunu içiyorum. Bir de yapamazsan bile her gün belli saatlerde tuvalete oturmak lazımmış. Ben bunları uyguluyorum biraz daha iyiyim çok şükür. 23.haftama kadar hep ishaldim, ben de derdim var sanıyordum 😂😂 keşke öyle devam etseydi en azından bebeğe zararı olacak mı ıkınmaktan açılmam olur mu diye endişe etmiyordum