Uykulugebe Arkadaşlar bazen bir sırt ağrısı geliyor ve o anda nefes almakta da zorlanıyorum. 5 dk filan sürüyor. 33. Haftamdayim. Artık zaman yaklaştıkça panik de artıyor 😇
Nursahcan Uykulugebe yalancı sancı cnaım valal ben 39 oldum 35 de kaısklarım agrıyor belım de bı agrı oluyor allahım yürüyemıyorum yatamıyprum korktum bebek dogucak dıye nts sancı falan bısey cıkmıyordu suan 39 olduk hıc tık yok arada yalancı sancı var sadece
Ecepinar55 Uykulugebe yalancı sancı karnım bi anda sertlesip geri yumuşuyor arada bir oluyor ya da adet ağrısı gibi gelip geciyor
Uykulugebe Nursahcan Valla her seferinde doguracagim sanıyorum ben de görebilirim 38 peri 39 ları inşallah 🤲