Aycanmbenim Merhaba ben 13. Haftalık gebeyim ve 2 kezde düşğk tehdidim oldu. İki gündür de sanki adet olacak gibi migren ve hafif kaşık ağrım var. Sizlerde adet belirtileri hiç oluyor mu yoksa ben boşuna mı korkuyorum
Reyna Aycanmbenim iyi akşamlar .bunlar gayet normal agrilar.sakın kafaniza takmayin illa bir düşük oldu diye buda olucak diye birsey ki ağrılariniz gayet normal.kanama ciddi anlamda daynilmiycak ağrilar ve sancilar olmadikça hamilelikte her ağri normal🌸gcemis olsun🤗