SedaDmrk bende karantinadan yeni çıktım 23 haftalık hamileyim aynı şikayetler vardı geçmiş olsun öncelikle bol su içmelisin ve meyveyi bol yemelisin sabahları 2 tatlı k sirke ve 1 t.k. bal bir bardak suya günde iki kere ben sürekli böyle yaptım parolu çok iç dediler onun yerine çok dinlendim 11 aylıkta kızım var ilgisiz de bırakamadım rabbim şifa versin inşallah tüm hastalar hafif atlatır