Slmlar , 23 haftalık gebeyim .şeker için diyetisyen takipliyim. Diyet yapıyorum listeye günde 1 bardak rezene çayı ve ıhlamur çayı , papatya çayı yazdı ? Bunlsrdan birini içebilirsin dedi . kullanan var mı ?dr a 4 hafta sonra gittiğimde sorabilcem ancak .