Bernaoztrk her süreçte dert edecek bir şey var😊 önce keseyi görebilecek miyim? Sonra kalp atışını duyacak mıyım? İkili test sonucu iyi çıkacak mı? Cinsiyet ne olacak? Diğer taramalar temiz mi? Detaylıda sorun çıkar mı? Ve daha fazlası😊 her hafta bebeği görmeye gitmek istemek🙈 geçen yine yazmıştım, annelik, daima yüreğin ağzında yaşamaktır😊 duygularınız çok normal. Ama kendinizi yıpratmamaya çalışın. İyi düşünün iyi olsun❤️