Bence yarını bekleme sen,direkt ara polisi anlat herşeyi madem evde yalnızsın. Gelsinler gerekirse nöbetçi savcıdan uzaklaştırma da talep edebilirsin. Muska büyü vs.. bence bunları düşünerek vakit harcama, seni kolundan tutup doktoru da tehdit edip o bebeği kaybedebilirsin. Yarını bekleme bence sen. Allah yardımcın olsun 🤲🤲