ArasisMom ben 33+3, 35+3 ve 36+2 de oldum çünkü erken doğum sancılarım oldu durdurdular yani erkenden 3-4 kez çatı muanesi gördüm😂 inan ki korkulacak hiç bir şey yok şu an 37+3 olduk çok şükür.. Eline jel sürmesini iste uygulamazlarsa o şekilde acıma olabilir belki. Bi kaç dakika bile sürmüyor korkma sakın