Kızlar üç gündür sol kalçama bir ağrı girdi gitmek bilmiyor hele ki akşam saatleri kalçam daha ağırlışıyor bugüne kadar hiç fıtık problemi yasamadım ama korkmaya basladım acaba mı diyorum.. Basamıyorum üstüne ayağımın topallamaya baslıyorum resmen sizlerdede oluyor mu🙁