OzelS Arkadaşlar tüp bebekle 2 aylık hamileyim ağda yaptırmak istiyorum fakat sakıncalımı bilmiyorum henüz 3 aylık değil belki kasılmalardan dolayı ağda esnasında sorun olurmu diye yaptırmıyorum ama istiyorum da ne önerirsiniz arkadaşlar
19231923 OzelS en doğrusu doktorunuza danışmanız diğerinde olmaz sende olur belli olmaz bu işler en doğrusunu doktorunuz söyler ☺️
MinikMucizeninAnnesi Ben devamlı yaptırıyorum,ama lazer geçmişim olduğu için çok sıkıntım olmuyor. Kasılma zorlanma falan yok 6 haftalık hamileyim ☺️ Ama tabi bence de doktorunuza danışmalısınız 😇