Fundyyyy Anneler merhabalar aranızda doğum parası alan var mı varsa nasıl alınıyor ne yapmam gerekiyor iş yerinde ?
SerdaRaysel Fundyyyy 32. Haftada çalışabilir 37. Haftada çalışamaz raporu alacaksınız ve işyerine vereceksiniz gerisini muhasebe hallediyor