23 haftalık hamileyim . Kasılma mı oluyor toplanmamı oluyor anlayamıyorum . Böyle sanki karnımda karıncalanma gibi oluyor en başta sonra sert bir şekilde duruyor ve nerede durduysa orası taş gibi. ama sadece 3 saniye kadar sonra bir rahatlama geliyor ve gevşiyor sanki . Doktor kontrolüme 10 gün var daha . Sizce nedir bu ? Erkek doğum falan mı söz konusu oluyor ? İlk hamileliğim ve çok endişeliyim .