B-s123 3 kisiyle bile yapsaniz korona yonunden buyuk risk, hem bebeginizin hem sevdiklerinizin sagligini riske atmis olursunuz. Korona tanimadiginiz kisilerden degil en cok es dost akrabadan geliyor. Ben sadece annem ve ablamla yapacaktim ani olsun diye ve iptal ettim onlari riske atmamak icin gorusmuyoruz. Yine illa yapicam diyorsaniz bize laf dusmez tabi ki ben sadece kendi fikrimi soyluyorum.