Efulim_22 Selam kızlar bişey sormak istiyorum tecrübeli olanlara benim pazartesi günü dondurulmuş 5. Gün embriyosu Transfer edildi bugün transferimin 4. günü acaba yarın sabah gebelik testi yapsam çıkar mı merak ediyorum kan testi günüm ise perşembe günü
Sedoss0650 Efulim_22 çok erken bekle bence negatif çıkarsa üzülürsün aklın kalır sabret bekle ben 9. Gün yapmıştım testi
OzelS Efulim_22 belki yazdığım şeye inanmıyanlar olacaktır hatta imkansız gelicektir ama bunu yaşadım 5. Gün embriyosu tarnsferi oldum ve 3. Günü test yaptım çok ama çok silik çizgiyi gördüm 4. Gün ve 5. Gün 6. Gün devam etti o silik çizgi ve 7. Gün olduğunda artık net iki çizgiyi gördüm ama 3. Gün biliyordum hamile oldugumu 🥰🙏
Efulim_22 Sedoss0650 haklısın canım ama insan merak ediyor valla kaç gündür içim içimi yedi inşallah pozitif sonuç alırım
Efulim_22 OzelS gerçekten mi çok sevindim bende merak ediyorum ama negatif çıkarsa kafaya takarım üzülürüm test günü 3 aralıkta
OzelS Efulim_22 hep şunu söyledim kendime negatif çıkarsa asla üzülmem çünkü çok erken yaptığımın bilincindeydim. Çok ve çok erken 3. Gün sadece meraktan yaptım negatif olsaydıda üzülmezdim çünkü erkeninde erkeniydi😃 ama mücizem oldu şükür 3. Gün o kalp atışlarımı o ter basmasını heycandan unutamıyorum. Bu arada herkeste aynı olucak değil 4. Veya 5. Gün yapmaya başla
mercimeginanne Efulim_22 bnm 3. Gün embriyosuydu 8. Gün kan verdim 99 çıkmıştı. Kan verirsen çıkar ama idrar testini bilemem
Zavira16 Benimde pazartesi günü dondurulmuş blast embriyo transferim oldu, sabretmesi zor evet ama test için erken yapıp moral bozmayın
Gizemmmmmmkync OzelS kuzum sende ki binde bir ya çok büyük mucize 😆 kan kaç çıkmıştı baya yüksektir o zaman
Efulim_22 OzelS bende öyle düşünüyorum silik bile olsa bence çıkar 5.gün embriyosu yerleştirildi zaten
Gizemmmmmmkync Efulim_22 kuzum çıkmaz pazartesi normal kaset testte çıkar. Bende bugün kan sonucumla kesinleştirdim. 7. Günü evde yaptım silikti 8. Gün kan verdim darısı sana
Efulim_22 Gizemmmmmmkync sağol canım Allah razı olsun inşallah tutunmuştur o güzel duyguları rabbim isteyen herkese yaşatsın
OzelS Gizemmmmmmkync ilk kan testim 48 sonrakı 113 sonrakı 398 çıktı canım ama inanması zor olan bişeyi yaşadım defalarca 3. Gün test yaptım annem ve gelinimiz bizdeydi hatta inanmadım ben mi hayal görüyorum dedim ama onlarda gördü 3. Gün yaşadık bunu ve dpktoruma söyledim şu cevabı verdi 5. Gün embriyosu anne rahmine düştüğü boyutta ve şekilde dedi transferin ilk günü tutunmaya başlıyor dedi tabi onlar erken yapmamızdan yana değil testleri ama ben bunu yaşadım herkeste aynı olmayabilir tabi bu
OzelS Gizemmmmmmkync yani inanmakta güç bir durum tabi hatta kahkada atabilirsin ama rabbim beni çok bekletmedi 3. Gün yaşadım o mutluluğu inş sizede nasip olur 😀😀😀😀😀
mercimeginanne Efulim_22 bana da salı ver demişti ama ben gebe değilimdir diye ilaç bırakmak için sağlık ocağında cuma günü kan verdim 🙈🙈🙈 siz bilirsiniz idrar testinde yanılma yaşıyabilirsiniz
OzelS Efulim_22 öyle düşünme canım inan ben çıkmasaydı da üzülmezdim ama devam ederdim test yapmaya illa çıkar diye şartlama kendini ama 5. Gün embriyosu olması çok iyi şansın yüksek benide haberdar et mutlaka sana dua edicem canım 🥰🙏
Efulim_22 OzelS çok teşekkür ederim 💕Hazalveannesi Kimkibu Az önce dayanamadım yaptım testi sonuç negatif daha test günüme bi hafta var persembe günü erken yapmışım ben suç bende beklicem artık
Kimkibu Efulim_22 çok yanıltıcı olabilir gebelik olur ama negatif gösterir.. gebelik olmaz ama kullanılan hormon ilaclarından pozitif gibi gösterebilir.. bence bu kadar sabretmişken bi kac gün daha sabredebilirsiniz.. ben tam doktorumun dediği gün yaptırmıştım 9. Gün denmişti.. kesin sonuç