gzll Kızlar 37 haftalık gebeyim bugün balık yedim 4 saat sonra balık yediğimi unuttum bir bardak süt içtim sıkıntı olurmu acaba
Alinamoms gzll 4 saat geçmiş üzerinden miğde onu çoktan öğütmüştür korkmayın. Balık bayatsa yoğurtla beraber sakıncalı derler sadece kesin zehirler denilemez.
ikizlerimveben gzll 4 saat geçmesi iyi olmuş bi sorun olacağını sanmıyorum ama bu dönemlerde ekstra dikkat etmelisin yediklerine.
imren91 gzll Bi kez benim de öyle oldu. 2 saat öncesinde yoğurt yemiştim. Ama bende baya baş ağrıdı yaptı. Sonra düzeldi . Sizde bi rahatsızlık oldu mu?