Kullanıp memnun kalan arkadaşlarım oldu ama emzirmeden önce mutlaka yıkamak gerekiyormuş. Bundan bile fayda göremeyip tahinin üstünde biriken yapı süren arkadaşlarım oldu,çok daha işe yaradığını,üstelik silmeden emzirdiklerni söylediler.bnde öyle yapmayı düşünüyorum.bi de önlem amaçlı gümüş kapak ta alırsam,mis.tavsiye ederim☺️