Fundyyyy doktorum bana ailede şeker hastalığı var mı diye sordu. Bende anne tarafımda genetik olduğunu söyledim. O zaman sana şeker yüklemesi yapalım dedi ve yaptık. Zararlı olduğunu düşünmüyorum çünkü yediğimiz herşeyde zaten şeker var zararlı olsa meyve bile yiyemeyiz. Ordada gazoz benzeri şekerli bi su içiyoruz sadece. Benim testim temiz çıktı eğer şeker çıksaydı önlem alıcaktık şekeri biraz kısarak. Gebelik şekeri çıkıpta farkında olmazsak bebek aşırı kilolu doğabiliyor, doğumda anne riske girebiliyor, önlem alınmayınca bebekte doğar doğmaz hastalıklar olabiliyor bence yapılması gerekir. Çevrede herkes yaptırmayın bebeğe şeker yüklemeyin çok zararli diyorlar ama kabul edelim önümüze getirince baklavayı dilimini saymadan gömüyoruz o yüklenen şeker bir dilim baklava kadar😊