Canım eşimin işi gereği bende burdayım aynı senin gibi ve Feyza Kızıltan çok önerildi bir de emine bulut ekici çok önerildi ilk Emine buluta gittim daha sonra feyzaya gideyim bir de dedim ve cidden çok mükemmel bir doktor ikiside .Feyza hnım içeriye babaları almıyor emine hanım içeriye babaları da alıyor bilgin olsun ikiside çok çok iyi doktorlar şuan 7+3 haftalık olduk ve yarın Feyza hanımda randevum var yanlız Feyza hanımın randevuları hemen doluyor kontrole gittiğinde diğer ayın da randevusunu hemen almanı öneririm ona göre bilgin olsun .🥰🥰