tgce_brs canim benimde sekerim yuksek ama bebegimin kilosu normal gidiyor cok sukur. Doktorlarin takip ettigi sey aslinda sagliksiz bir kilo alimi. Yani biz gebelik sekeri olanlarda bebek eger olmasi gerekenden fazla kiloluysa bu sekerden dolayi oluyor yuksek ihtimalle yani sagliksiz bir kilo alimi oluyor. Sekeri olmayanlarda normal kan akimina bagli olarak biraz kilolu olmasi normal kabul ediliyor. Bana doktorum bu sekilde aciklamisti