Kızlar ben geçen mart ayında bir kimyasal gebelik geçirdim sonra biraz kendimiz denedik ama olmadı eylül ayında şu anki gittiğim dr uma başladım ilk ay yum takibi yaptı sonraki ay catlatma iğnesi ve femara verdi ama gebelik oluşmadı bu ayda hsg cekti ama yine gebelik olusmadi , simdi icin tekrar femara ve çatlatma ignesi verecek , sizce dr degistirmeli miyim yoksa bu auda catlatma ignesi denemeli mıyım cok kararsizim? Ustelik bana adetin 2. Gun yapilan testlerin hicbirini henuz yapmadi😏