Kızlar meryem ana otu için kolay doğum olması adına doğum sancısı olunca içiyorlarmış buradan okumuştu m bugün gittim aktara almak için fakat yasaklı olduğunu sağlık bakanlığı onayı olmadığını söylediler alanlar nasıl alıyor doktorunuza sordunuz mu bilinçsizce kullanılmamalı diye düşünüyorum