Ben bugün 38+4um sizde durumlar nasıl iyi misiniz? Çatı muayenesi oldunuz mu? Ben bu hafta başında oldum 2 cm açıklığım varmış çok şükür hersey guzel görünüyor. Muayene sonrası kanama olabilir dedi doktorum bugün üçüncü gün ve hafif kanamam var daha çok adetin son günü gibi.. doğumu bekliyorum heycanla :)