Ebru9120 Selamlar, Ben 38 haftada çati muayenesi oldum sonra kanama olması normal dedi doktorum. 3 gündür de kanamam var çok hafif adetin son günü gibi. Böyle olanlar var mı sizin nasıldi? Birde 2 cm açıklık gördü doktorum:)
Busbushatun Ebru9120 yani kanama olmasi normalmi bilmiyorum canim bana doktorum lekelenme yada nisan gelebilir demisti ama sninki gbi devam eden bsey bilemedim tekrar bi doktoruna haber ver istersen
Ebru9120 Busbushatun oyle adet kanaması gibi değil aslında 1 hafta sürebilir dedi doktorum. Koyu kıvamlı kahverengiye yakın bir akıntı gibi. Nisan mıdır acaba bu
Busbushatun Ebru9120 belki acikligin olmasi ile alakalidir nisan da olabilir ama oda ole bi hafta kdr devam etmez bide sumuksu bi tabaka oluyor nisan