Armessemra Geçmiş olsun.😊👍
Ftmm
Elbet-birgun-kavusacagiz
irva sagolun bayanlar deniycem inslalah faydasini goruruum
Armessemra yok canım ben de ıcıyordum ama bir bardaktan fazla ıcmeyın