Adladl Bende 25 haftalığım ve bunu son zamanlarda sık sık yaşamaya başladım. Hatta bazen acı verdiği bile oluyor. Peki bunun sonucunda kötü bir şey mi oluyor? Yoksa normal bir hamilelik serüveni mi?
B-s123 Baharakgul benimde öyle sağ tarafımın üstüne doğru dönünce ağrıyo yatarken de sıkıntı yaşıyorum neden oluyosa bende bunlar yeni yeni başladı gece Zor uyudum ağrıdan size de öyle oluyo mu
Cagla5335 Bendede oluyor 23 haftalığım 21den beri oluyor. Bir yandan erken doğum tehlikem var 13 de serklaj oldum bir yandan kasılmalar rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.
Seda1461 HappyMom Okudum yazıyı biraz stres yaptım.Bazen erken doğuma sebep olabiliyormuş.Haftaya randevum var.Konuşacağım doktorumla.Benim hamileliğimi öğrendiğimden beri vardı.Yorulunca ve akşamları çok sertleşiyor.Bebek çok hareketli ise ondan da oluyormuş.
Baharakgul Seda1461 sağ tarafa hic yatamiyorum hep sola Yatiyorum sağa yatinca dürtüyor resmen kalk diye ama oksayinca geciyor korkmustum bir an 🙃
Tevhidehli1 Bende 19.haftamdan beri yaşıyorum . Top gibi oluyor o surada nefesim kesiliyor biri karnımı sıktırıyor sanki . Magnezyum içemiyorum aşırı şekerliler . Zaten şekerimde çoğu zaman yüksek çıkıyor . Doktorlarınız neler söylüyor ??
sukran97 Tevhidehli1 çok rahatsız ediyor mu sizi de ben çok rahatsız oluyorum bu durumdan özellikle de gece yatınca başlıyo gündüz bişey yok korkuyorum da açıkçası
sukran97 Tevhidehli1 yemeği fazla kaçırıyorum onun için mi geriliyor yoksa kasılmamı anlam veremiyorum bende sağa yatsam sanki sağda toplanıyor bebekler sola yatsam aynı basende göğsümün altı sertleşiyor ikiz bide benim hamileliğim
1prenses1prensim benmde bi haftadir daha coğaldi kasilmalarim ve arada agrim da oluyo takip edyorum gecen hafta nst de sanci cikmisti cunki serumla dusurmuslerdi daha erken olduğu icin
Tevhidehli1 1prenses1prensim kaçıcı haftanızdasınız? Aynen bunlar kasılma aslında ne kadar çok kişi yaşıyormuş meğersem.. insan ister istemez çok korkuyor
1prenses1prensim benmde bi haftadir daha coğaldi kasilmalarim ve arada agrim da oluyo takip edyorum gecen hafta nst de sanci cikmisti cunki serumla dusurmuslerdi daha erken olduğu icin
1prenses1prensim Tevhidehli1 30 +4 evet normal aslinda ama riskli de olabiliyor bazi durumlar da takip etmek gerekli