masallarin ben suan 8 artı 4 hamileyim canım 20 gün önceydi gittim 5 artı 5′te gittim kese çapı 7.1 di gayet güzel bir sıkıntı yok dedi 15 gün sonra gel kalp atışı’nın duyuyalım dedi Ben de oğlum da 8 haftada kalp atışını duydum bunda da 8-9 gibi gelsem olur mu dedim Bir de çok sık gelmek istemiyorum hastaneye dedim Doktor Tabii ki ekstra bir durum kanama lekelenme aşırı ağrıların kasık ağrım vesaire olmasa gelme dedi 8 9 hafta da gelse ne olur dedi Ben de nasip olursa Önümüzdeki cumartesi 9 artı 5 olacağım o zaman gideceğim hem kalp atışı’nın hem de ilk Muayenem olacak hamdolsun bir sıkıntım olmadı ekstra O yüzden gitmedim senin kese boyutunda gayet iyi bence altınının altı buçuğu üzerinde olması iyi diye biliyorum