MrsAnwar Normalde 2 Haziran a kadar çalışabilir raporu aldım çalışmaya devam ediyorum. Ama iş yerindeki arkadaşlarımdan aldığım duyumlar var atıyorum ben Mayıs sonu doğurdum bu zamana kadar çalıştıklarım boşa gidiyormuş öyle bir şey var mı ??