Ben 9+5 hafta oldum. Fakat aşırı derece de halsiz ve yorgunum canım hiç bişey yapmak istemiyor. Bulantı ve kusmalarm da çok fazlaydı fakat prilam ile kusmalarimi kestim çok şükür bulantılar devam ediyor. Bu yorgunluk ve halsizlik yaşayanlar var mı ilk haftalarda ve nasıl geçer? GEBELİKTE redoxon falan içilir mi ?? Kaçıncı ayda başlanır redoxon gibi vitaminlere