Herkese merhabalar 22+4 haftalık gebeyim. Dün kontrolümüz vardı bebeğimin kilosu 650 gram çıktı. Doktor haftasından biraz önde dedi. Biraz buna kafam takıldı. Benim gibi aynı durumda olan var mı. Bebeğin kilosunun fazla olması ne gibi sorunlar ortaya çıkarır yardımcı olabilir misiniz ☹️