Legolas canım benım biraz değişik durumum çünkü bn erken doğum yaptım 36 gun kanamam surdu 28 ekımde adet oldum adett bıttıkten sonra lekelenmlerım devm ettı 15 kasımda gebelık testı yaptım pozıtıf çıktı hemde 2 tane yaptım , daha sonra 20 kasımda yumurtlama gördüm yanı ne zaman adet olucam onuda bılmıyorum 😫😫😫😫