Deniz71 Ozzzzz_ canım belirtilerim sağ kasik ağrım , ateş basması , hafif mide bulantilarimla beraber baş ağrım oldu bu şekilde 😊
Yasemin2344 minikcivcivim hayır zaten oruç ayıydı ben hamileyken oruç tutmuşum haberim yok bayramda adet olmam gerekirdi olmadım yasakta hastaneye felanda gidemedim bayramdan sonra gittim 1 aylık hamilesin dedi şok olmuştum hiç belirti yoktu ama sadece bayramda canım çok ekşi istedi şüphelendim o zaman
minikkkkkk Canim pazrtesiyi hic bekleme yarin git kan ver betayi takip etmek icin 2gun sonra tekrar kan testi istiyor doktorlar ozmanda pazrtesi verirsin saglikli yukselip yukselmedigine bakiyorlar cizgin silik bile olsa hamilesin 🤗
Tuucee1907 Deniz71 Benim 3 gün geciktiğinde bile çok net çizgiydi bence kimyasal gebelik de olabilir🥺 Yani en iyi sonuç kan tahlili👍🏻
minikcivcivim Deniz71 anladim xanim hayirlisi olsun insalalh 🤲❤⚘⚘ bende de belirti yok test de yaptım ama çıkmadı malesef ya 😕