Kızlar 16+2 haftalık hamileyim ama çok bunaldım ve bıktım hamilelikten. Bu arada 24 yaşında yım.Şükür ediyorum çocuğuma bir şey de olmaz inş ama çok sıkıldım. Zaten normalde 90 beden giyiyordum. Şimdi 95 dar geliyor. Yalnız penye sütyen giyiyorum. Karnım çıkmaya başladı. Hamilelik kıyafetleri çok çirkin. Manava bile gidemiyorum. Kalçam çok şişti göğüslerim de aynı şekil. Dışarı çıkasım gelmiyor. Eşimin görev yerinden dolayı küçük bir şehirdeyiz. Burda salaş kıyafetler de yok. Bıktım artık her şeyden. Artık olsun bitsin her şey istiyorum. Sizde durumlar nasıl 😓