Bende 29 haftadayım. Yok denecek kadar az göbeğim çıktı. Sırf artık belli olsun diye daracık tişörtler giyip ayna karşısına geçiyorum 😊 İç karnımın geniş olduğunu söyledi doktorum. Ne güzel dedi şikayetçi olma dedi doğum sonrası çatlakların fazla olmaz dedi 🥰