Misraderin Kizlar 34+günlük gebeyim afıniza sığınarak yazıyorum sanki büyük tuvaletim var gibi hissediyorum lavaboya gidiyorum ama yok ne yapmam gerek ilk doğumum erken olmuştu sizce hasteneye gitsem mi yoksa beklesem mi
Nursahcan Misraderin canım hanı kabızlık veya ishal dogum belirtisı deniyor fakat ben de tecrubesisim ne desem bilemedim sadce post yukarda kalsın diye yorum yapıyorum
Misraderin Nursahcan ya 2nci gebeliğim ama ilkinde sancı ve açılma ile doğum yaptım yani bende doğum belirtisimi diye hic bir fikrim yok yinede teşekkür ederim 😊
Misraderin neslihann87 sancım şuan durdu ama büyük tuvaletim varmış gibi hissim hala devam ediyor geçmiyor o
E44 Misraderin bel ağrısı normal bende 36+2yim aşırı bel ağrısı çekiyorum… ama idradan üşütünce varmış gibi geliyo ama gelmiyo malesef