kbbrra69 Kızlar cinsiyetimin kesin kız olduğunu öğrendim ama içimden hiç kız geçmiyor kesin kız olup değişen varmı aranızda
Ahsennurrrr kbbrra69 17 haftalıkken kesin kız dedi 20 haftada gittim başka doktora bu sefer oda kesin kız dedi annem çeyizini bile düzdü 😂🤭
242424e 25.haftaya kadar 2 farklı doktor tarafından kesin kız denildi, detaylı ultrasonda erkek olduğunu öğrendim. Bence kesin emin olmak için detaylı ultrasonu beklemelisiniz..
Fatmaada2015 242424e 25 haftamı gerçekten mi detaylı zaten 20 haftada yapılmıyormu bana da 12 de 60 erkek 15 de kesin kız dedi ama içimde hep erkek war nedense
242424e Fatmaada2015 20-25 arasi yapılıyor doktoruma geç değil mi dediğimde geç olmadığını söylemişti. Valla kim cinsiyetle ilgili bişey sorsa ben detayliya kadar bekleyin diyorum artık bize kesin kız denilince bütün eksiklerini almıştık değiştirmek zorunda kaldık hepsini 😂
242424e Fatmaada2015 12. Haftada ikili testte kıza benziyor dedi. Daha sonra 16. haftada %90 kız denildi. 17. Haftada sonuç göstermeye gitmiştim doktorumdan tekrar rica ettim bakmasını kesin kız dedi. Daha sonra 21.hafta muayenede tekrar sordum cinsiyetini yine kesin kız dedi. 25 de öğrendim ki erkekmiş hatta inanamayip özel hastanede başka bir doktora gittim detaylidan sonraki gün oda renkli ultrasonla bakıp kız olmasının ihtimali yok neredeyse 7 aylık çocuk herşey apaçık ortada erkek bu dedi 😂
Fatmaada2015 242424e ay ne heyecanlı benmde içimde hep erkek doktor 12 de 60 erkek dedi 15 de kesin 100 kız dedi ama bilmiyorum nedense erkekmiş gibi geliyor öle hissediyorum hep
242424e Fatmaada2015 bende hep erkek hissediyodum rüyamda da kaç defa erkek gördüm bu ilk gebeliğim öğrendiğimden beri içimden geçen erkekti tabi bu cinsiyet ayırt ettiğimden değil sonraki çocuklarımın abisi olsun düşüncesiyle. Kız denilince heralde erkek istediğimden rüyamda hep erkek gördüm dedim ama gerçekten erkek olduğu için görmüşüm demekki 😂 sizde deteyliya kadar bekleyin belki benim gibi doktorlar değil hisleriniz doğrudur 😊
Fatmaada2015 242424e inş ya benim 3 gebelik kızım we oğlum çok istiyor erkek kardeş olsun diye hep dua ediyorlar görsen inş öle olur bizimde
Fatmaada2015 242424e benimde annem kaynanam hep diyor rüyamızda erkek gördük ismi ile ama hayırlısı tabiki