mavsnz38_ bizimde bugün son günümüz 14+6 yız :) bu hafta bende farklı olarak ara ara giren hafif bir kasık ağrısı var. Onun harici olağan şeyler devam ediyor. İkili testimizi yaptırdık çok şükür bir problemimiz yok. Şimdiden ufak tefek alışverişlerede başladım 😁 Bir an önce onu hissetmek için sabırsızlanıyorum 🥰😍🤰