mavsnz38_ yani ara ara ağrılarım oluyo kasıkta 🤷♀️ şükürler olsun kusmalarım durdu , ne kustum ama yatağa yatırdı resmen 😫 bulantım minnacık kaldı ama binlerce şükür buna 🤲 2 liyi yaptım ..3ve 4lüyü yaptırmıcam ..detaylıyı haftam geldiğinde yaptırırım allahın izniyle..öle sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin Allahım 🤲🤲