gebe1234 bende 39 oldum normalde asıırı harektlı idi o kadar cok hareket edıyordu ki karnımı delecek gibi hıssederken dun sakınledı hep bi tarafa toplanmaya başladı normalde de yapardı ama hu kadr cok degıl bugun o kadr sakın ki sankı karnımda yok gıbı harkert edıyor ama cok az en sevdıgı yedıgımde cıldırdıgı seyelrı yedım gene o kadr az hareket ettı kı yok gibi aceba hastaneye gıtsem mı