nilsmother Çok merak ettiğim sorulardan biri😅🧐 bişeyler yerken hareket etmiyor o da doymakla mı meşkul acaba🥰😍
haziranin25i nilsmother ben Acıktığımda daha çok hareketleniyor sanki yemek yediğimde dinginlesiyor 😍😍
Nursahcan nilsmother bence acıkır hatta sevdıgı seyler bile var ben 39 hamılıyeım ve beyaz cikolata bızım en büyük zafımız yedıgım anda cıldırıyoruz resmen bir sanıye durmuyor ve mangal da aynısınoluyor sankı onları yedıgımı bilip mutlu oluyor
Ebrumihrimah Nursahcan ay ne güzel bir duygu bende biran önce hissedip hareketlenmesi ni istiyorim sağlıkla.insallah 🙏 Rabbim sağlıkla kucaginiza almayı nasip etsin 🙏
3evlat1anne nilsmother geçen acile gitmiştim hareket az diye sancı kasılma bişey yoktu doktor bebek aç ondan olur dedi eğer sen aç kalırsan bebek depodan yemeye başlar ve uyku moduna geçer dedi 🤷♀️
3evlat1anne nilsmother evet akşam yemeği yememiştim düşünmekten halbuki yemedim diye sakinmiş miniğim
Epifenomen nilsmother evet 😌 gece acıktığımda uyanordım mesela hem kilo almamak hem bebeğe faydalı bir.şey yemek adına havuç salatalık veya muz yer yatardım😌
Allissaras Valla annem biraz bişiler yemeyi unutayım hemen bana bişiler ye o cocuk aç diyor karnımdaki için 🥰😂😂 aramızda eşimle geyik oldu sürekli o cocuk aç diye dolaşıyoruz evde 😂😂
nilsmother Allissaras 🤣🤣 bu güzeldi 🤣 bebeklere de derler ya hep aç bu çocuk aç ve sütün mü yetmiyor die🤣