Moli Benimde eşim rahatsızlanmıştı birkaç gün önce vücut ağrısı başlamıştı acile gittik serum filan derken kan tahlilide yaptılar ve aynı sizin gibi soğuk algınlığı görünüyor covid testi yaptırın dediler. Biz yaptırmadık çünkü eşim Kıbrıstaydı ve girişte muhakkak test yapıyorlar negatif çıkmıştı ve Kıbrısta da vardı şikayetleri..parol ve bol bol c vitamini kullandık şükür geçti. Sizde kendinizi bi dinleyin baktınız daha kötü oluyorsunuz muhakkak test yaptırın. Biz zaten öncesinde test yaptırdığımız için daha rahattık.