yavrukom Merhaba cam ve sakurada gebe bölümünu takip ediyorum bir haftadir randevu açılmadı nasıl randevu alıyorsunuz acaba gidenler yazabilir mi
Firdevssduru yavrukom bende 2 haftadir takio eidyorum bi turlu randevu bulamiyorum devamlida oraya gdiiyorum seker yuklemesi yaptiricam ama yok randevu.s
yavrukom ikiponcik_annesi acile ve başka bölümlerinden memnun kaldım ama bu bölüm için ilk defa gideceğim
ikiponcik_annesi He ama şu var öglen 3 ten sonra denemiştim ben bi kere randevu çıkmıştı ama ben daha geç tarihe istediğim için almadım sonrada bi daha denemedim